Thursday, October 28, 2010

Hari Ini 28 Nov 2010,20 Zulkaedah 1431


Salam Satu Malaysia ..sekali lagi aku kembali untuk edisi 28 Nov 2010,khamis,pagi-pagi dah terpacak kat opis menengok kawan-kawan dok sibuk nak gie gue musang... maklum la pilihanraya nak dekat kat sana... diaorang pegi atas sebab tugas rasmi.. macam-macam la tugas kena buat, biasa la tugas penerbit... laporan lintas langsung la, rakaman la , show pentas la ,macam macam

Pagi-pagi aku nyaris accident ngan motor, salah aku jugak, tak toleh kanan dekat ngan lebuhraya pantai baru menuju ke RTM, yang bas pun bangang, main berhenti ikut suka je, nak je aku tendang bas tue... tapi kalau aku tendang.. habis la kaki aku ...

Sepanjang minggu nie .. dari 28 sampai 31 Okt, aku cover kekawan...surat arahan boss aku dah keluarkan suruh baca berita temuan dari hari nie sampai ahad nanti..

Betul la kata orang, masa itu amat bernilai.. terlalu bernilai...sampai kita tak sedar masa terus berlalu tanpa meninggalkan apa-apa pesan...terpulang la pada kita nak adjust masa dan ruang yang ada di antara keluarga dan kerjaya...

Ok semua jumpe lagi ...aku banyak nak cerita.. tapi simpan dulu la untuk kali nie.. jumpa posting esok pulak.. salam satu malaysia ... ariosss...

No comments: