Saturday, October 30, 2010

30 OKTOBER 2010 , MENJELANG PERLAWANAN AKHIR BOLASEPAK PIALA MALAYSIA







Salam 1 Malaysia, bertemu kita di sabtu yang sunyi dan hening sebab aku ada kat opis ASYIKfm, hari ini tugas aku membaca dan menterjemah berita Temuan tepat pukul 7 malam.

Apa yang nak aku kongsikan ialah, pesta dan kemeriahan perlawanan akhir Piala Malaysia yang mana aku sempat jugak menengok gelagat penyokong kedua-dua pasukan tapi sayang aku tak dapat nak ambil gambar atau video kerana aku dalam perjalanan menuju ke RTM

Keluar highway lepas Kajang, nah kau .. jammed giler, beserabut,nasib aku bawak motor, kalau aku bawak kete, nampaknya sangkut la aku dalam jammed yang memang panjang giler,sampai Tol Sg Besi, lagi la dasyat, penyokong kedua-dua pasukan melepak tepi Plaza Tol dengan gelagat mereka, satu perkara la kan .. jaga keselamatan diri dalam keghairahan nak nengok bola jangan sampai ada yang accident lak...

Apapun semoga kedua-dua pasukan akan mempamirkan mutu permainan yang menarik dan berkualiti,dan penyokong-penyokong kedua-dua buah pasukan tunjukkanlah semangat kesukanan yang dapat kita banggakan, kalah menang adat permainan, jangan emosinal

Oklah semoga maju jaya... Hidup Kelantan dan N. Sembilan .. muhahahahahahaha

No comments: