Wednesday, October 27, 2010

Hari ini 27 Oktober 2010 Hari Rabu bersamaan 19 Zulkaedah 1431 ..


Sepanjang hari hujan melanda lembah klang, aku lewat bangun tak dapat nak gie keje awal, hujan tak berhenti-henti mencurah-curah bumbung rumah aku..nak drive kereta malas..KL tak habis habis jammed.. dari pagi sampai la ke pagi esok, kereta mesti ada kat mana-mana.. tak reti tido ke meke nie? muhahahahaha

apa nak aku kongsikan yerlah..aku rasa malas sangat nak gie keje.. bukan ape.. kalau tak tunjuk muka karang.. mesti boss aku carik... maklum la muka wanted kat asyikfm.. tak tunjuk muka.. orang kata aku memonteng pulak.. macam macam ..

hari nie repair motor aku, minyak hitam, sistem brek.. cina kedai motor tue pelik.. lu jalan manyak jauh oooo.. yer aa umah aku ngan RTM .. lebih kurang 45km...90km pergi balik...motor save.. minyak murah la jugak isi rm3 leh pegi balik kalau dibandingkan ngan kereta.. tol lagi...

bulan nie gaji aku dah takde makne.. asyik bayar hutang je...biasa aa.. kalau tak berhutang itu binatang.. sebab binatang tak pernah hutang.. muhahahahahahaha

okey la .. malas dah nak menulis.. kat opis keje berlambak... tapi saje je malas nak layan sangat .. ada hati nak bonus ... keje malas.. muhahahahahaha

ok semua .. jumpa lagi kalau aku rajin menulis ... wasallam... muhahahahahahahah

No comments: