Friday, August 7, 2009

TAKZIAH BUAT KELUARGA DJ PAKCU @ISMAIL OMBONG

Tepat pukul 4.00 petang,07 Ogos 2009, Jumaat

Aku terima panggilan dari Ketua Unit, Radio Malaysia ASYIKfm, Puan Mariama Uda Nagu memaklumkan kepada aku, Encik Ismail Ombong atau lebih dikenali sebagai DJ Pakcu telah menghembuskan nafas terakhirnya pada pukul 4.00 petang di Pusat Perubatan Universiti Malaya.

Mengigil badan aku beb...bukan ape..memang dah dua tiga hari Encik Ismail Ombong terlantar di Pusat Perubatan tue tapi aku tak berkesempatan nak gie tengok sebab kat opis takde ASYIKfm takde orang, Ketua aku pun gie sana...semalam 06 Ogos 2009, Masuk ICU...

Pandak Tah beritahu aku , pas tue Ketua Aku lak bagitau, aku mula x caya, ingat Pandak main main, last-last sahih la berita sedih ini dah disahkan...

So pada rakan-rakan dan kawan-kawan yang kenal dengan DJ Pakcu atau DJ Ismail Ombong boleh la datang melawat esok di rumah beliau di Damansara Perdana , Bukit Lanjan
esok 08 Ogos 2009....

Semoga Roh Beliau Di Cucuri Rahmat.

No comments: